Medewerker DIV

Gepubliceerd op 22 augustus 2022

Als medewerker DIV bij de ODMH in Gouda draag je bij aan een veilige, duurzame en gezonde omgeving. Want een goede informatievoorziening is noodzakelijk om de dienstverlening van de ODMH zo optimaal mogelijk uit te kunnen voeren. Hoe kan een bouwinspecteur goed toezicht uitvoeren, als hij/zij niet over de juiste tekeningen beschikt? En hoe kan een milieuvergunning worden opgesteld, als niet alle documenten in het dossier zijn opgenomen?

Wil jij jouw expertise hiervoor inzetten en wil jij ons helpen onze informatiehuishouding op orde te houden en te optimaliseren? Dan zoeken we jou!

Medewerker DIV

36 uur

Het cluster DIV heeft met haar 8 medewerkers veel kennis en kwaliteit in huis. Gezamenlijk wordt zorg gedragen voor een efficiënte postafhandeling en digitale dossieropbouw voor onze gemeentelijke en provinciale klanten.

Ons vakgebied is erg in ontwikkeling en er komen mooie uitdagingen aan: de implementatie van een nieuw systeem voor onze zaakdossiers, de uitvoering van de Wet Open Overheid, de digitale ter inzage legging van stukken en uiteraard de nieuwe Omgevingswet. Met voor ieder van ons eigen aandachtspunten willen wij die uitdagingen succesvol aangaan!

Wat ga je doen?

  • je registreert, digitaliseert en ontsluit zaken en documenten;
  • je verwerkt in- en uitgaande post door het voorbewerken, scannen en registeren van analoge en digitale poststukken;
  • je plaatst informatie in de juiste context van de zaaktype catalogus;
  • je ondersteunt collega’s bij de registratie van zaken en documenten;
  • je verstrekt informatie en beantwoordt vragen van de organisatie;
  • je levert een bijdrage aan het verder optimaliseren en digitaliseren van document- en zaakstromen.

Jouw kwaliteiten

Je hebt van nature een klantgerichte houding en denkt graag mee in de mogelijkheden die er zijn. Jouw communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk,  komen dan goed van pas.  Je werkt het liefst samen met collega’s en met je frisse inbreng zorg je dat jullie samen tot een beter resultaat komen. Je bent nauwkeurig en weet goed prioriteiten te stellen. Je bent een harde werker.

  • je hebt een MBO werk- en denkniveau (minimaal SOD I);
  • werkervaring is fijn, maar geen harde eis. Leergierigheid, een open blik en flexibiliteit zijn minstens zo belangrijk!

Waarom jij kiest voor werken bij de ODMH?

Wil jij een baan die ertoe doet? Dan is een baan bij de ODMH echt iets voor jou.

Wij willen onze regio duurzamer maken. Zodat inwoners en ondernemers nu én in de toekomst in een veilige, duurzame en gezonde omgeving kunnen wonen en werken.

Via werken bij de ODMH kan je meer zien over ons mooie werk.

Werken bij ons betekent ook, werken voor een ambitieuze, innoverende en digitaal gestuurde organisatie in een informele sfeer met ongeveer 200 collega’s. We bieden goede en flexibele arbeidsvoorwaarden en ruime mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling.

We helpen je op weg voor zowel de inhoud van het vakgebied, als bij de ontwikkeling van je competenties. Het betekent ook dat je met Young ODMH (YO) collega's deel kan nemen aan sociale activiteiten, werk gerelateerde workshops en rondleidingen.

Verder bieden wij:

  • Je krijgt bij ons een tijdelijke aanstelling voor één jaar en kunt, afhankelijk van je ervaring, in het eerste jaar geplaatst worden in schaal 6 CAO SGO (maximaal € 3.018,-). Als je goed functioneert is plaatsing in schaal 7 en een vaste aanstelling een volgende stap;
  • Een individueel keuze budget (IKB) van 17,05 % wat je kan opnemen wanneer het jou uitkomt;
  • Een online leeromgeving via GoodHabitz die altijd voor jou beschikbaar is met een gevarieerd aanbod op het gebied van kennis en vaardigheden;
  • Regelmatig informele activiteiten zoals een gezondheidsdag, afdelingsuitje en een gezellig eindejaarsfeest. In deze tijd maken we op een creatieve, alternatieve manier contact met elkaar want we hechten veel waarde aan onderlinge binding;
  • De ODMH is goed bereikbaar, zowel met de trein als met auto. Wij stimuleren het gebruik van het openbaar vervoer en de fiets en hebben daar goede regelingen voor;
  • Ons parkeerterrein heeft parkeerplekken met elektrische laadpalen.

Klaar voor een zinvolle bijdrage aan onze leefomgeving en ons team aan specialisten?

Solliciteer dan via onze vacaturesite

We nemen snel contact met je op! Solliciteren kan tot en met 18 september 2022.

Heb je vragen?

Bel voor vragen over de functie met Annemarie Zentveld, coördinator DIV: 06 – 12498635 (werkdagen di, woe, en do). Je kan haar ook een Whatsapp bericht sturen.

Bel voor informatie over de sollicitatieprocedure met Marie-Louise Henket, HR- adviseur:

088 54 50 301 (werkdagen di t/m vr) .