Dienstverlening


De vorm en de inhoud van dienstverlening zijn voortdurend in beweging. Door de veranderende samenleving en nieuwe wetgeving worden steeds weer andere eisen gesteld aan de manier waarop wij met elkaar omgaan. Dit is niet lastig, maar juist heel leuk. Door steeds in te spelen op ontwikkelingen en wensen kan de ODMH extra waarde blijven toevoegen. En daar zijn wij voor op aarde. De ODMH is zich hiervan bewust en investeert hier voortdurend in.

In 2020 startten wij met het project Route 22 waarmee we extra aandacht geven aan een aantal belangrijke concrete vaardigheden. Als medewerkers integraal denken, verwachtingen goed managen, proactief handelen en empathisch zijn, neemt de kwaliteit van hun dienstverlening toe. Dit zal dan tot een hogere klanttevredenheid leiden.

Het is voor opdrachtgevers belangrijk om te weten waar ze aan toe zijn, ontzorgd te worden en begrepen te worden. Gelukkig scoort de ODMH al hoog op deze aspecten, maar het is van belang om het instrumentarium van medewerkers ieder jaar weer aandacht te blijven geven.