Systeembeheerder

Gepubliceerd op 22 december 2022

Het cluster ICT/ ICT Servicedesk vormt het innovatieve en dienstverlenende hart van de digitale werkomgeving van de Omgevingsdienst Midden-Holland (ODMH) in Gouda. Op zoek naar een nieuwe en echt leuke uitdaging? Solliciteer dan naar: systeembeheerder 36 uur per week.

Het cluster ICT/ ICT Servicedesk valt onder de afdeling Bedrijfsvoering van de ODMH. Ons cluster bestaat uit 7 vaste collega’s die werkzaam zijn bij netwerkbeheer, systeembeheer, technisch applicatiebeheer en de service desk. We hebben een heel leuk en hecht team binnen een informele organisatie en kunnen snel met elkaar schakelen. We krijgen vanuit de organisatie veel vrijheid om ons vakgebied op de kaart te zetten.

De ODMH investeert continu in de infrastructuur en dit resulteert in een hoogwaardige technische omgeving. Op onze locatie hebben wij een volledig ingerichte netwerkruimte die uiteraard compleet redundant is uitgevoerd. De ODMH is altijd in beweging en zodoende spelen er continu uitdagende projecten. Op dit moment zijn wij bezig met een Colocatie. Dat betekent een nieuwe firewall constructie en het inrichten van deze nieuwe uitwijk.

Wat ga je doen als allround systeembeheerder?

  1. Je zorgt dat alle ODMH-medewerkers optimaal digitaal kunnen werken. En dat onze klanten (burgers en onze regiogemeenten) toegang hebben tot voor hen belangrijke informatie;
  2. Natuurlijk zijn er vanuit de organisatie minder en meer complexe vragen. De service desk is het eerste filter. Komen zij er niet uit dan zullen ze voor zulke 2e-lijns meldingen bij jou aankloppen;
  3. Samen met je collega’s werk je aan actuele ICT-projecten. Als team bepalen we hoe deze te prioriteren;
  4. Je adviseert de organisatie over ICT-vraagstukken. Je vertaalt de ICT-wensen van gebruikers naar technische ICT-oplossingen;
  5. Laten we maar wat technische termen noemen, als jij het leest en je voelt je er gelijk in thuis dan heb je een idee wat hier speelt: Azure, specifiek Endpoint manager, Office 365, Windows Server algemeen en specifiek VMware, RDS, Exchange, IIS en SQL. Goede kennis van powershell is meer dan welkom.

Wat vragen wij?

  1. Je hebt een minimaal MBO+ werk- en denkniveau.
  2. Je hebt relevante werkervaring in een middelgrote omgeving binnen ICT;
  3. Je werkt zelfstandig, maar bent ook een teamspeler;
  4. Je bent stressbehendig, je zet je talenten in om goed te blijven functioneren in stressvolle situaties;
  5. Je bent gewend om systematisch problemen te analyseren en op te lossen;
  6. Je drukt je, zowel schriftelijk als mondeling, in het Nederlands en Engels helder en bondig uit;
  7. Je bent bereid incidenteel buiten kantoortijden te werken.

Waarom jij kiest voor werken bij de Omgevingsdienst Midden-Holland?

Wil jij een baan die ertoe doet? Dan is een baan bij de ons echt iets voor jou. Wij willen dat inwoners en ondernemers nu én in de toekomst in een veilige, duurzame en gezonde omgeving kunnen wonen en werken. Via Werken bij ODMH - Omgevingsdienst Midden-Holland kan je meer zien over ons mooie werk.

Werken bij ons betekent ook, werken voor een ambitieuze, innoverende en digitaal gestuurde organisatie in een informele sfeer met ongeveer 200 collega’s. We bieden goede arbeidsvoorwaarden, flexibele werktijden, thuiswerkmogelijkheden en ruime mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling.

Verder bieden wij:

  1. Een salaris van maximaal € 208- bruto per maand (CAO SGO, schaal 9) bij een 36-urige werkweek. Doorgroei naar de uitloopschaal (schaal 10, maximaal € 4.671,-) is mogelijk.
  2. Als het van beide kanten bevalt gaan wij graag een langdurige samenwerking met je aan.
  3. Een individueel keuze budget (IKB) van 17,05% in aanvulling op je salaris dat je kan opnemen wanneer het jou uitkomt.
  4. Een online leeromgeving via GoodHabitz die altijd voor jou beschikbaar is met een gevarieerd aanbod op het gebied van kennis en vaardigheden.
  5. Een fiscaal gunstig vitaliteits- en duurzaamheidsbudget.
  6. Regelmatig informele activiteiten zoals gezondheidsevenementen, afdelingsuitje en een gezellig eindejaarsfeest.
  7. De ODMH te Gouda is goed bereikbaar, zowel met de trein als met auto.
  8. Ons parkeerterrein heeft parkeerplekken met elektrische laadpalen.

Ben je enthousiast geworden?

Solliciteer vóór maandag 23 januari 2023 via deze link. Wij kijken ernaar uit om je te ontmoeten en nemen contact met je op om kennis te maken. Dit kan ook al voor de sluitingsdatum zijn.

Heb je vragen?

Heb je nog vragen over de functie neem dan contact op met Rainier Abma, Coördinator ICT/ICT Servicedesk (088 – 54 50 112). Als je het leuk vindt kun je met Rainier afspreken om samen een kopje koffie te drinken.

Bel voor informatie over de sollicitatieprocedure Marie-Louise Henket, HR-adviseur (088 - 54 50 301).

Delen? Graag!

Maar acquisitie naar aanleiding van deze vacature stellen wij niet op prijs.