HR-coördinator

Gepubliceerd op 1 april 2020

Heb jij een inspirerende kijk op moderne HR-dienstverlening? Gaat schakelen tussen strategische uitdagingen en operationele HR-taken jou goed af en weeg je de HR-trends op toegevoegde waarde? Wij zoeken een betrokken en ervaren

HR-coördinator
32 uur / 4 dagen

Ons team HR bestaat uit 5 ervaren collega’s. We zijn er trots op dat we werken voor een open organisatie die zich inzet voor een betere leefomgeving. In ons team hebben we ieder een eigen aandachtsgebied. Doordat we op één kamer werken blijven we betrokken bij elkaars werk. We nemen daar waar nodig als vanzelfsprekend werk over: teamwork staat bij ons op nummer één!

Als HR-coördinator krijg je alle ruimte om je werk zelf in te delen en het beste uit jezelf te halen.

Wat ga je doen als HR-coördinator?

  • Je stuurt het HR-team aan en pakt samen met hen HR-vraagstukken op, bijvoorbeeld het thema vitaliteit en diversiteit.
  • Je hebt een strategische rol als HR-businesspartner voor het managementteam (MT).
  • Je levert een actieve bijdrage aan ondersteunende HR-systemen en efficiënte processen. Bijvoorbeeld verdere digitalisering werving & selectie.
  • Je bent zichtbaar in de organisatie; mensen weten je te vinden en je vervult een belangrijke rol bij organisatie- en cultuurveranderingen.
  • Je bewaakt de kwaliteit en kwantiteit met het oog op de ontwikkeling van het HR-team naar een professionele interne dienstverlener op het gebied van personele-, inzetbaarheids- en ontwikkelvraagstukken.
  • Je neemt het voortouw voor een eigentijds HR-beleid dat aansluit bij de organisatiedoelstellingen. Je werkt daarbij samen met het MT en je HR-collega’s. Je weet dit op een innovatieve en creatieve wijze te vertalen naar concrete HR-instrumenten. De ODMH kenmerkt zich als lerende organisatie. Dit jaar staat in het teken van de doorontwikkeling van de medewerkersreis.

Jouw kwaliteiten

  • Je hebt een coachende manier van leidinggeven en je geeft medewerkers de ruimte. Door jouw natuurlijke stijl zoeken medewerkers je graag op om te sparren. Als verbinder beweeg jij je tussen verschillende rollen als coördinator en adviseur.
  • Voor jou is het gesneden koek om presentaties te geven over HR-onderwerpen. Het maakt daarbij niet uit of dit is voor een groep medewerkers of het MT: jij weet de aandacht vast te houden.
  • Je bent veranderkundig sterk met aandacht voor organisatieontwikkeling.
  • Je bent analytisch, kritisch op efficiënt werken en, niet onbelangrijk, je pakt zaken pragmatisch aan.

Wat vragen wij?

  • Academisch werk- en denkniveau. Bij voorkeur een opleiding op gebied van HR en/of Bedrijfskunde.
  • Ongeveer 3 jaar leidinggevende ervaring op HR-gebied.
  • Brede ervaring en inhoudelijke kennis van HR, inclusief wet- en regelgeving.
  • Kennis van geautomatiseerde HR- en salarissystemen zoals E-hrm (AFAS is een pré).

Wat bieden wij jou?

  • Een warm welkom door de medewerkers van HR in een informele en ondernemende organisatie van ongeveer 200 medewerkers.
  • Een salaris van maximaal € 5.067,- bruto per maand (schaal 11) bij een 36-urige werkweek. Doorgroei naar een uitloopschaal is mogelijk.
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden zoals: flexibele werktijden, reiskostenvergoeding, ontwikkelmogelijkheden met goede begeleiding, opleidingen en een individueel keuze budget (IKB) van 17,05 %.
  • Regelmatig informele activiteiten zoals een gezondheidsdag, afdelingsuitje en een gezellig eindejaarsfeest.
  • De ODMH is goed bereikbaar, zowel met de trein als met auto. Wij stimuleren het gebruik van het openbaar vervoer en de fiets en hebben daar goede regelingen voor. Ons parkeerterrein heeft parkeerplekken met elektrische laadpalen.

Ben je benieuwd wat de ODMH allemaal doet?

Neem dan een kijkje op: www.odmh.nl/over-odmh/werken-odmh! Daar vertellen onze collega’s hoe hun dag eruit ziet.

Ben je enthousiast?

Heb je vragen?

Heb je nog vragen over de functie neem dan contact op met Hans Douw (afdelingshoofd Bedrijfsvoering) 088 - 54 50 114 of 06 – 23 71 04 97.

Bel voor informatie over de sollicitatieprocedure met Liesbeth van der Poel (HR-adviseur) via 06 – 12 95 36 78. Haar werkdagen zijn maandag, woensdag en vrijdag.

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie stellen wij niet op prijs.