Teamleider Geluid en Lucht


Ben jij een teamleider die de talenten van jouw medewerkers weet te benutten? Kan jij ze ook mee nemen in de ontwikkeling die op ons afkomt door de Omgevingswet? Zie jij jezelf de ODMH vertegenwoordigen op diverse niveaus bij aangesloten gemeenten? Dan is dit wat voor jou!

Wij zoeken voor de afdeling Expertise te Gouda per direct een enthousiaste

Teamleider Geluid en Lucht

28 - 30 uur

Het team Geluid en Lucht ondersteunt en adviseert onze regiogemeenten en de Provincie Zuid-Holland over geluid- en luchtkwaliteit in de volle breedte. Met behulp van metingen en modellen die de wekelijkheid zo dicht mogelijk benaderen helpen de teammedewerkers om ontwikkelwensen van gemeenten en provincie te realiseren. Op deze wijze proberen zij om ongewenste en onmogelijke situaties te voorkomen. De teamleider Geluid en Lucht vormt samen met mede-teamleiders en het afdelingshoofd de Staf van de afdeling Expertise.

Wat ga je doen als teamleider Geluid & Lucht

  • Je geeft leiding aan 9 ondernemende medewerkers met ieder hun eigen deskundigheid. Daarnaast werken er ook een aantal mensen op inhuurbasis. Je houdt periodiek teamoverleg en voert ook individuele gesprekken. Je bent in een open sfeer vraagbaak of klankbord, coacht hen op het behalen van afgesproken resultaten en stuurt zo nodig bij;
  • Je neemt het team mee in haar nieuwe rol als adviseur. Onze klantgemeenten hebben hierin dienstverleningswensen en deze rol wordt ook gevraagd vanuit de nieuwe Omgevingswet;
  • Realisatie van teamplannen, jaarprogramma’s, projecten en KPI’s zijn een belangrijk onderdeel van je taak. Kwaliteit en budgetten verlies je hierbij niet uit het oog;
  • Je draagt zorg voor een tijdige en juiste aanlevering van gegevens ten behoeve van de P&C cyclus.

Jij bent een teamleider met

  • een opleiding op HBO+/WO niveau of je hebt aantoonbaar ervaring op vergelijkbaar niveau;
  • minimaal vier jaar relevante werkervaring;
  • kennis van (1 van de) vakgebieden die je aanstuurt als pré;
  • een creatieve en oplossingsgerichte manier om met belangenverschillen om te gaan;
  • kernkwaliteiten als:
    • daadkracht en resultaatgerichtheid met oog voor de menselijke kant,
    • klantgericht en organisatiesensitief. Hierdoor weet je steeds te anticiperen   op de verwachtingen en de wensen van de verschillende stakeholders,
    • proactief: je signaleert kansen en draagt uit eigen beweging ideeën en mogelijkheden aan.

Wat bieden wij jou

  • Een veelzijdige functie in een informele en betrokken organisatie van ongeveer 200 medewerkers die zich inzetten voor een betere leefomgeving;
  • Een salaris van maximaal € 5.188,- bruto per maand (schaal 11A) bij een 36-urige werkweek;
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden zoals: flexibele werktijden, reiskostenvergoeding, ontwikkelmogelijkheden, opleidingen en een individueel keuze budget (IKB) van 17,05 %;
  • Onze actieve personeelsvereniging organiseert regelmatig informele activiteiten zoals een herfstborrel, midzomer barbecue en een gezellig kerstfeest met een origineel thema;
  • De ODMH is goed bereikbaar, zowel met de trein als met auto (gratis parkeren).

Ben je enthousiast?

Solliciteer dan vóór dinsdag 4 december 2018 door jouw cv en een motivatiebrief te mailen naar solliciteren@odmh.nl.

De sollicitatieprocedure

De sollicitatiegesprekken staan gepland op woensdag 12 december 2018 en dinsdag 18 december 2018. Een assessment kan deel uit maken van de selectieprocedure.

Heb je vragen?

Heb je nog vragen over de functieneem dan contact op met Annemarie Lasee, afdelingshoofd Expertise, telefoonnummer 06 – 23 323 143
Bel voor informatie over de sollicitatieprocedureLiesbeth van der Poel, P&O adviseur, telefoonnummer 088 – 54 50 371 of 088 – 54 50 300.

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie stellen wij niet op prijs.