Managementondersteuner


Heb jij een dienstverlenende instelling? Ben je goed in notuleren? Zou je het visitekaartje van de ODMH te Gouda willen zijn? Solliciteer dan naar de functie van:

Managementondersteuner/receptioniste

24 - 28 uur per week

Het is een afwisselende functie binnen onze afdeling Bedrijfsvoering, want je werkt zowel bij het secretariaat als bij de receptie. Het secretariaat bestaat uit 3 medewerkers en de receptie uit 4 medewerkers. Het grootste gedeelte van je tijd werk je als managementondersteuner op het secretariaat en op vrijdagochtend ben je ons visitekaartje bij de receptie.

Wat ga je doen?

  • Je notuleert uiteenlopende vergaderingen van afdelingshoofden, adviescommissies, overleggen met personeelsvertegenwoordiging en in voorkomende gevallen het managementteam; je regelt ook de voorbereidingen hiervoor;
  • Je voert secretariële en administratieve taken uit voor het managementteam en voor de afdelingen zoals agendabeheer, registratie ziekmeldingen of het plaatsen van berichten op intranet;
  • Je bent betrokken bij het organiseren van allerlei activiteiten (zoals de jaarlijkse gezondheidsdag voor onze medewerkers) en het plannen van diverse bijeenkomsten;
  • Op vrijdagochtend ben je het 1e aanspreekpunt voor onze bezoekers bij de receptie en voor het beantwoorden en doorverbinden van binnenkomend telefoonverkeer.

Wie zoeken wij?

  • Je hebt een MBO werk- en denkniveau;
  • Je bent een betrokken en enthousiaste collega die goed kan communiceren op alle niveaus binnen en buiten de organisatie;
  • Zorgvuldig notuleren van vergaderingen en nauwkeurig werken gaat je gemakkelijk af, waarbij je uiteraard een goede beheersing hebt van de Nederlandse taal;
  • Je kan op een handige en prettige manier bijeenkomsten plannen en (externe) partijen uitnodigen. Je verliest het overzicht dan niet uit het oog;
  • Je hebt ervaring met geautomatiseerde systemen zoals MS Office (Word, Outlook, Excel en PowerPoint) en als receptioniste/telefoniste;
  • In de hectiek van de dag blijf je helder en vriendelijk;
  • Je bent in staat om zorgvuldig met vertrouwelijke informatie om te gaan.

Wij bieden

  • Een gevarieerde functie in een informele organisatie van ongeveer 200 medewerkers die zich inzetten voor een betere leefomgeving;
  • Een salaris van maximaal € 2.729,- bruto per maand (schaal 6) bij een 36-urige werkweek;
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden zoals: flexibele werktijden, reiskostenvergoeding, opleidingen en een individueel keuze budget (IKB) van 17,05 %.
  • Onze actieve personeelsvereniging organiseert regelmatig informele activiteiten zoals een herfstborrel, midzomer barbecue en een gezellig kerstfeest met een origineel thema.
  • De ODMH is goed bereikbaar, zowel met de trein als met auto (gratis parkeren).

Ben jij enthousiast?

Stuur ons dan uiterlijk maandag 19 november 2018 je cv en motivatie naar solliciteren@odmh.nl  . De gesprekken staan gepland op donderdag 29 november 2018 en vrijdag 7 december 2018.

Heb je vragen?

Voor informatie over de functiekun je contact opnemen met Ronald van de Vis van de afdeling Bedrijfsvoering, 088 - 54 50 315.

Voor inlichtingen over de procedurekun je contact opnemen met Liesbeth van der Poel van P&O, 088 - 54 50 371.