Coördinator Bodem en Archeologie

Gepubliceerd op 8 april 2019

Ben jij de leidinggevende die de talenten van onze medewerkers weet te benutten? Kan jij ze ook mee nemen in de ontwikkeling die op ons afkomt door de Omgevingswet? Zie jij jezelf de ODMH vertegenwoordigen op diverse niveaus bij aangesloten gemeenten? Dan is dit wat voor jou!

Wij zoeken voor de afdeling Expertise te Gouda per direct een enthousiaste

Coördinator Bodem & Archeologie

24 uur

Het gaat hier om een functie vooralsnog voor de duur van twee jaar.

Binnen de afdeling Expertise zijn twee teams op het gebied van Bodem & Archeologie met in totaal ongeveer 20 medewerkers. De teams hebben veel kennis en kwaliteit in huis en nemen binnen de overheidswereld een vooraanstaande positie in. En daar zijn we trots op!

Bij ons zijn er geen muren tussen teams of afdelingen en het gebruik van elkaars expertise vinden wij vanzelfsprekend.

De vacature is voor het cluster Bodem & Archeologie. Het cluster bestaat uit 8 (vaste) medewerkers en de kerntaakvelden zijn: advisering (ROM, Wet milieubeheer, bouwen), grondstromen, informatiebeheer (BIS/GIS) en archeologie. De coördinator Bodem & Archeologie werkt nauw samen met de teamleider Bodem & Archeologie en vormt samen met de overige teamleiders en het afdelingshoofd de staf van de afdeling Expertise.

Jouw kwaliteiten

  • Je bent een daadkrachtige en resultaatgerichte leidinggevende die de menselijke kant nooit uit het oog verliest.
  • Aanpassingsvermogen en klantgericht: Je kunt je goed inleven in de ander en dus weet je goed te anticiperen op een diversiteit aan vragen die bij je neergelegd worden. Je houdt daarbij rekening met verschillende situaties en personen met wie je in contact komt en komt tot creatieve oplossingen.
  • Initiatiefrijk: Je ziet mogelijkheden voor jezelf en de ODMH en acteert daar ook op door voorstellen te doen ter verbetering. Daarin schroom je niet om zelf een actieve bijdrage te leveren.

Wat ga je doen?

  • Je geeft leiding aan 8 ondernemende medewerkers met ieder hun eigen deskundigheid. Daarnaast werkt ook een aantal mensen op inhuurbasis. Je houdt periodiek teamoverleg en voert ook individuele gesprekken. Je bent in een open sfeer vraagbaak of klankbord, coacht jouw medewerkers op het behalen van afgesproken resultaten en stuurt zo nodig bij;
  • Je neemt het team mee in haar nieuwe rol als adviseur. Onze klantgemeenten hebben hierin dienstverleningswensen en het wordt ook gevraagd vanuit de nieuwe Omgevingswet;
  • Realisatie van teamplannen, jaarprogramma’s, projecten en KPI’s zijn een belangrijk onderdeel van je taak. Kwaliteit en budgetten verlies je hierbij niet uit het oog;
  • Je draagt zorg voor een tijdige en juiste aanlevering van gegevens ten behoeve van de P&C cyclus.

Wat vragen wij

  • Een opleiding op HBO+/WO niveau of je hebt aantoonbaar ervaring op vergelijkbaar niveau;
  • Minimaal drie jaar relevante werkervaring;
  • Kennis van (1 van de) vakgebieden die je aanstuurt als pré, maar niet noodzakelijk;

Wat bieden wij jou

  • Een veelzijdige functie in een informele en betrokken organisatie van ongeveer 200 medewerkers;
  • Een salaris van maximaal € 4.859,- bruto per maand (schaal 11) bij een 36-urige werkweek;
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden zoals: flexibele werktijden, reiskostenvergoeding, ontwikkelmogelijkheden, opleidingen en een individueel keuze budget (IKB) van 17,05 %;
  • De ODMH is goed bereikbaar, zowel met de trein (100% vergoed) als met auto (gratis parkeren).

Ben je enthousiast?

Solliciteer dan door jouw cv en een motivatiebrief te mailen naar solliciteren@odmh.nl.

Heb je vragen?

Heb je nog vragen neem dan contact op met Annemarie Lasee, afdelingshoofd Expertise, telefoonnummer 06 – 233 23 143.