De ODMH is op zoek naar .....

Gepubliceerd op 20 december 2018

Ben jij een teamleider die de talenten van medewerkers weet te benutten? Kan jij ze ook mee nemen in de ontwikkeling die op ons afkomt door de Omgevingswet? Zie jij jezelf de ODMH vertegenwoordigen op diverse niveaus bij aangesloten gemeenten?

Dan is dit wat voor jou!

Teamleider Toezicht en Handhaving Zuid

32 - 36 uur

Het team Toezicht en Handhaving Zuid voert milieucontroles uit namens onze regiogemeenten en de Provincie Zuid-Holland bij bedrijven in het zuidelijke deel van de regio Midden-Holland. In het gebied bevinden zich veel agrarische bedrijven zoals glastuinbouw en veehouderij. Het team bestaat uit 12 professionals. De teamleider Toezicht en Handhaving Zuid vormt samen met de mede-teamleiders en het afdelingshoofd de staf van de afdeling Bedrijven.

Wat ga je doen?

  • Je geeft dagelijkse leiding, je houdt periodiek teamoverleg en voert ook individuele gesprekken waaronder functioneringsgesprekken. Je bent in een open sfeer vraagbaak of klankbord, coacht je team op het behalen van afgesproken resultaten en stuurt zo nodig bij;
  • Je neemt het team mee in haar nieuwe rol als adviseur. Onze opdrachtgevers hebben hierin dienstverleningswensen maar het wordt ook gevraagd vanuit de nieuwe Omgevingswet;
  • Je bent accounthouder voor 1 of meerdere opdrachtgever(s);
  • Realisatie van teamplannen, jaarprogramma’s, projecten en KPI’s zijn een belangrijk onderdeel van je taak. Kwaliteit en budgetten verlies je hierbij niet uit het oog;
  • Je draagt zorg voor een tijdige en juiste aanlevering van gegevens ten behoeve van de P&C cyclus;
  • Je levert een bijdrage in de uitvoering van het VTH-beleid bijvoorbeeld door het organiseren en geven van voorlichting aan bedrijven.

Wie zoeken wij?

  • Je bent een creatieve, inspirerende en verbindende collega, die vertrouwen wekt en open staat voor innoverende strategieën en ideeën;
  • Je beschikt over een HBO+ of academisch werk- en denkniveau en minimaal drie jaar relevante werkervaring in toezicht en handhaving of in leidinggeven;
  • Daadkracht en resultaatgerichtheid zijn jou vertrouwd en hierbij verlies je de menselijke kant niet uit het oog;
  • Je bent klantgericht en je bent in staat om omgevingsbewust te handelen. Hierdoor weet je goed te anticiperen op de verwachtingen en de wensen van onze opdrachtgevers en andere partijen. Je weet op een creatieve manier om te gaan met belangenverschillen en je denkt in termen van mogelijkheden.

Wat bieden wij jou

  • Een veelzijdige functie in een informele en betrokken organisatie van ongeveer 200 medewerkers die zich inzetten voor een betere leefomgeving;
  • Een salaris van maximaal € 5.188,- bruto per maand (schaal 11A) bij een 36-urige werkweek;
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden zoals: flexibele werktijden, reiskostenvergoeding, ontwikkelmogelijkheden, opleidingen en een individueel keuze budget (IKB) van 17,05 %;
  • Onze actieve personeelsvereniging organiseert regelmatig informele activiteiten zoals een herfstborrel, midzomer barbecue en een gezellig kerstfeest met een origineel thema;
  • De ODMH is goed bereikbaar, zowel met de trein als met auto (gratis parkeren). Wij stimuleren het gebruik van de fiets en hebben daar een goede regeling voor.

Ben je enthousiast?

Solliciteer dan vóór 28 januari 2019 door jouw cv en een motivatiebrief te mailen naar solliciteren@odmh.nl.

De sollicitatieprocedure

De sollicitatiegesprekken staan gepland op 7 en 14 februari 2019. Aansluitend wordt er nog een gesprek gepland met de personele commissie. Een assessment kan deel uit maken van de selectieprocedure.

Heb je vragen?

Heb je nog vragen over de functie neem dan contact op met Henk Spruit, afdelingshoofd Bedrijven, telefoonnummer 088 - 54 50 373 of 06 - 234 38 042.

Bel voor informatie over de sollicitatieprocedure Marie-Louise Henket, P&O adviseur, telefoonnummer 088 - 54 50 301 of 06 – 125 33 231.

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie stellen wij niet op prijs.