Wij zijn op zoek naar .....

Gepubliceerd op 5 november 2018

Heb jij een dienstverlenende instelling? Ben je goed in notuleren? Zou je het visitekaartje van de ODMH te Gouda willen zijn? Solliciteer dan naar de functie van:

Managementondersteuner

24 - 28 uur per week

Het is een afwisselende functie binnen onze afdeling Bedrijfsvoering, want je werkt zowel bij het secretariaat als bij de receptie. Het secretariaat bestaat uit 3 medewerkers en de receptie uit 4 medewerkers. Het grootste gedeelte van je tijd werk je als managementondersteuner op het secretariaat en op vrijdagochtend ben je ons visitekaartje bij de receptie.

Wat ga je doen?

  • Je notuleert uiteenlopende vergaderingen van afdelingshoofden, adviescommissies, overleggen met personeelsvertegenwoordiging en in voorkomende gevallen het managementteam; je regelt ook de voorbereidingen hiervoor;
  • Je voert secretariële en administratieve taken uit voor het managementteam en voor de afdelingen zoals agendabeheer, registratie ziekmeldingen of het plaatsen van berichten op intranet;
  • Je bent betrokken bij het organiseren van allerlei activiteiten (zoals de jaarlijkse gezondheidsdag voor onze medewerkers) en het plannen van diverse bijeenkomsten;
  • Op vrijdagochtend ben je het 1e aanspreekpunt voor onze bezoekers bij de receptie en voor het beantwoorden en doorverbinden van binnenkomend telefoonverkeer.

Wie zoeken wij?

  • Je hebt een MBO werk- en denkniveau;
  • Je bent een betrokken en enthousiaste collega die goed kan communiceren op alle niveaus binnen en buiten de organisatie;
  • Zorgvuldig notuleren van vergaderingen en nauwkeurig werken gaat je gemakkelijk af; waarbij je uiteraard een goede beheersing van de Nederlandse taal hebt;
  • Je kan op een handige en prettige manier bijeenkomsten plannen en (externe) partijen uitnodigen. Je verliest het overzicht dan niet uit het oog;
  • Je hebt ervaring met geautomatiseerde systemen zoals MS Office (Word, Outlook, Excel en PowerPoint) en als receptioniste/telefoniste;
  • In de hectiek van de dag blijf je helder en vriendelijk;
  • Je bent in staat om zorgvuldig met vertrouwelijke informatie om te gaan.

Wij bieden

  • Een gevarieerde functie in een informele organisatie van ongeveer 200 medewerkers die zich inzetten voor een betere leefomgeving;
  • Een salaris van maximaal € 2.729,- bruto per maand (schaal 6) bij een 36-urige werkweek;
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden zoals: flexibele werktijden, reiskostenvergoeding, opleidingen en een individueel keuze budget (IKB) van 17,05 %.
  • Onze actieve personeelsvereniging organiseert regelmatig informele activiteiten zoals een herfstborrel, midzomer barbecue en een gezellig kerstfeest met een origineel thema.
  • De ODMH is goed bereikbaar, zowel met de trein als met auto (gratis parkeren).

Ben jij enthousiast?

Stuur ons dan uiterlijk maandag 19 november 2018 je cv en motivatie naar solliciteren@odmh.nl  . De gesprekken staan gepland op donderdag 29 november 2018 en vrijdag 7 december 2018.

Heb je vragen?

Voor informatie over de functie kun je contact opnemen met Ronald van de Vis van de afdeling Bedrijfsvoering, 088 54 50 315.

Voor inlichtingen over de procedure kun je contact opnemen met Liesbeth van der Poel van P&O, 088 54 5 50 371.