Systeem-/netwerkbeheerder

Gepubliceerd op 16 augustus 2022

Het cluster ICT/ ICT Servicedesk vormt het innovatieve en dienstverlenende hart van de digitale werkomgeving van ODMH in Gouda. Op zoek naar een nieuwe en echt leuke uitdaging? Solliciteer dan naar:

Systeem-/netwerkbeheerder
36 uur

Het cluster ICT/ ICT Servicedesk valt onder de afdeling Bedrijfsvoering van de ODMH. Ons cluster bestaat uit 7 vaste collega’s die werkzaam zijn bij netwerkbeheer, systeembeheer, technisch applicatiebeheer en de service desk. We hebben een heel leuk en hecht team binnen een informele organisatie en kunnen snel met elkaar schakelen. We krijgen vanuit de organisatie veel vrijheid om ons vakgebied op de kaart te zetten.

De ODMH investeert continu in de infrastructuur en dit resulteert in een hoogwaardige technische omgeving. Op onze locatie hebben wij een volledig ingerichte netwerkruimte die uiteraard compleet redundant is uitgevoerd. De ODMH is altijd in beweging en zodoende spelen er continu uitdagende projecten. Op dit moment zijn wij bezig met een Colocatie. Dat betekent een nieuwe firewall constructie en het inrichten van deze nieuwe uitwijk.

Wat ga je doen als allround systeem-/netwerkbeheerder?

  • Je zorgt dat alle ODMH-medewerkers optimaal digitaal kunnen werken. En dat onze klanten (burgers en onze regiogemeenten) toegang hebben tot voor hen belangrijke informatie;
  • Natuurlijk zijn er vanuit de organisatie minder en meer complexe vragen. De service desk is het eerste filter. Komen zij er niet uit dan zullen ze voor zulke 2e-lijns meldingen bij jou aankloppen;
  • Samen met je collega’s werk je aan actuele ICT-projecten. Als team bepalen we hoe deze te prioriteren;
  • Je adviseert de organisatie over ICT-vraagstukken. Je vertaalt de ICT-wensen van gebruikers naar technische ICT-oplossingen;
  • Laten we maar wat technische termen noemen, als jij het leest en je voelt je er gelijk in thuis dan heb je een idee wat hier speelt: Azure, specifiek Endpoint manager, Office 365, Windows Server algemeen en specifiek VMware, RDS, Exchange, IIS en SQL. Kennis van MiTel (telefooncentrale) is meer dan welkom.

Wat vragen wij?

  • Je hebt een minimaal MBO+ werk- en denkniveau.
  • Je hebt relevante werkervaring in een middelgrote omgeving binnen ICT;
  • Je werkt zelfstandig, maar bent ook een teamspeler;
  • Je bent stressbehendig, je zet je talenten in om goed te blijven functioneren in stressvolle situaties;
  • Je bent gewend om systematisch problemen te analyseren en op te lossen;
  • Je drukt je, zowel schriftelijk als mondeling, in het Nederlands en Engels helder en bondig uit;
  • Je bent bereid incidenteel buiten kantoortijden te werken.

Waarom jij kiest voor werken bij de ODMH?

Wil jij een baan die ertoe doet? Dan is een baan bij de ODMH echt iets voor jou.

Wij willen onze regio duurzamer maken. Zodat inwoners en ondernemers nu én in de toekomst in een veilige, duurzame en gezonde omgeving kunnen wonen en werken.

Via werken bij de ODMH kan je meer zien over ons mooie werk.

Werken bij ons betekent ook, werken voor een ambitieuze, innoverende en digitaal gestuurde organisatie in een informele sfeer met ongeveer 200 collega’s. We bieden goede en flexibele arbeidsvoorwaarden en ruime mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling.

Ben jij een vroege vogel, begin je liever iets later? Geen probleem, we werken met flexibele werktijden en thuiswerkmogelijkheden.

Verder bieden wij:

  • Een salaris van maximaal € 4.208,- bruto per maand (CAO SGO, schaal 9) bij een 36-urige werkweek. Doorgroei naar uitloopschaal (10, maximaal
    € 4.671,-) is mogelijk.
  • Een individueel keuze budget (IKB) van 17,05% in aanvulling op je salaris dat je kan opnemen wanneer het jou uitkomt.
  • Een online leeromgeving via GoodHabitz die altijd voor jou beschikbaar is met een gevarieerd aanbod op het gebied van kennis en vaardigheden.
  • Regelmatig informele activiteiten zoals gezondheidsevenementen, afdelingsuitje en een gezellig eindejaarsfeest.
  • De ODMH is goed bereikbaar, zowel met de trein als met auto. Wij stimuleren het gebruik van het openbaar vervoer en de fiets en hebben daar goede regelingen voor.
  • Ons parkeerterrein heeft parkeerplekken met elektrische laadpalen.

Ben je enthousiast?

Solliciteer dan vóór maandag 12 september 2022 via onze vacaturesite.

Heb je vragen?

Heb je nog vragen over de functie neem dan contact op met Rainier Abma, Coördinator ICT/ICT Servicedesk, 088 – 54 50 112.

Bel voor informatie over de sollicitatieprocedure Marie-Louise Henket, HR-adviseur, 088 - 54 50 301.