Adviseur Bodem (junior)

Gepubliceerd op 17 november 2022

Bodemkwaliteit en een goede ondergrond zijn onderdeel van duurzame oplossingen die nodig zijn bij de huidige maatschappelijke uitdagingen. Bij de ODMH te Gouda zetten we ons hiervoor in met een hecht en deskundig team van Bodemadviseurs. Wil jij hieraan ook je steentje bijdragen? 
Solliciteer dan naar de functie van

Adviseur Bodem (junior)
32 -36 uur

Het team Bodem & Archeologie met in totaal ongeveer 20 medewerkers heeft veel kennis en kwaliteit in huis. We nemen binnen de “bodemwereld” een vooraanstaande positie in. Daar zijn we trots op! Een goede bodemkwaliteit en duurzaam gebruik van de bodem is van belang voor mens en milieu. Daar halen wij onze dagelijkse motivatie uit!

Wat ga je doen?

  • Je adviseert over bodemvraagstukken in het kader van de Woningwet, Wet milieubeheer, de Wet bodembescherming en Omgevingswet (vanaf 1 juli 2023). Er kan een beroep op je worden gedaan voor bodemadvisering in het kader van ruimtelijke plannen. Je werkt ook regelmatig samen met collega’s van andere teams.
  • Je kan worden ingezet op werkzaamheden ten behoeve van grondstromen in het kader van het Besluit Bodemkwaliteit of op andere bodemtaken waar we jouw expertise kunnen gebruiken. Op onderdelen waar jij je verder in wilt ontwikkelen geven we je ook de ruimte.
  • Vragen van derden (makelaars, adviesbureau en inwoners) die binnenkomen vanuit de bodembalie handel jij zelfstandig af.

Jouw kwaliteiten

  • Inlevingsvermogen en omgevingsbewust: Je kunt je goed inleven in de wensen van onze opdrachtgevers. Jouw adviezen geven duidelijk aan wat er mogelijk is. Je zorgt ervoor dat je de voorwaarden kent en maakt een goede belangenafweging.
  • Communicatief: Je weet ingewikkelde materie, zowel mondeling als schriftelijk, helder over te brengen. Zo ben je een prettige gesprekspartner voor collega’s, vertegenwoordigers van bedrijven, bodemdeskundigen en inwoners.

Wat vragen wij

  • Je herkent jezelf in de gevraagde kwaliteiten en beschikt over een relevante milieu- of civieltechnische opleiding op HBO niveau. Je hebt al enige werkervaring op het gebied van bodem of zou je hierin verder willen ontwikkelen.

Waarom jij kiest voor werken bij de ODMH?

Wil jij een baan die ertoe doet? Dan is een baan bij de ODMH echt iets voor jou.

Wij willen de wereld mooier maken. Zodat inwoners en ondernemers nu én in de toekomst in een veilige, duurzame en gezonde omgeving kunnen wonen en werken.

Via Werken bij ODMH - Omgevingsdienst Midden-Holland kan je meer zien over ons mooie werk.

Werken bij ons betekent ook, werken voor een ambitieuze, innoverende en digitaal gestuurde organisatie in een informele sfeer met ongeveer 200 collega’s. We bieden goede arbeidsvoorwaarden, flexibele werktijden, thuiswerkmogelijkheden en ruime mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling.

Verder bieden wij

  • Een salaris van maximaal € 4.208,- bruto per maand (CAO SGO, schaal 9) bij een 36-urige werkweek. Doorgroei naar uitloopschaal 10 (maximaal
    € 4.671,-) is mogelijk.
  • Uitzicht op een vast dienstverband als het van beide kanten bevalt;
  • Een individueel keuze budget (IKB) van 17,05% in aanvulling op je salaris dat je kan opnemen wanneer het jou uitkomt.
  • Een online leeromgeving via GoodHabitz die altijd voor jou beschikbaar is met een gevarieerd aanbod op het gebied van kennis en vaardigheden.
  • Een fiscaal gunstige vitaliteits- en duurzaamheidsbudget.
  • Regelmatig informele activiteiten zoals gezondheidsevenementen, afdelingsuitje en een gezellig eindejaarsfeest.
  • De ODMH is goed bereikbaar, zowel met de trein als met auto.
  • Ons parkeerterrein heeft parkeerplekken met elektrische laadpalen.

Ben je enthousiast geworden?

Solliciteer dan vóór maandag 12 december 2022 via dit formulier. We nemen snel contact met je op.

Heb je vragen?

Bel voor vragen over de functie met Gerben Baks, teamleider Bodem & Archeologie via 088 -  54 50 349. Zijn werkdagen zijn maandag t/m woensdag en vrijdag. Je kan hem ook een Whatsapp bericht sturen via 06 -  51 32 48 57.

Bel voor informatie over de sollicitatieprocedure met Liesbeth van der Poel,
HR-adviseur via 088 - 54 50 371. Haar werkdagen zijn maandag, woensdag tot 13 uur en vrijdag.